
REKLAMACJE:
Do każdego zgłoszenia reklamacyjnego wymagany jest formularz reklamacyjny, który otrzymasz od nas e-mailem po jej zgłoszeniu. Przed odesłaniem produktu prosimy skontaktuj się z nami poprzez e-mail aby ustalić szczegóły i warunki reklamacji. Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem shop@kamfore.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: *imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, *datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, *przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, *wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
ZWROTY:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki na konto wskazane przez kupującego w formularzu zwrotu, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie www.kamfore.pl, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: shop@kamfore.pl . Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: * W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. * Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia.
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Ja Sprzedawca zobowiązuję się dostarczyć towar bez wad z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w opisie oferty sprzedaży Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Do pobrania:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Adres do zwrotu towaru:
Golden Bee Logistics Sp. z o.o.
Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP 5272914797